Városlista
2025. július 27, vasárnap - Olga

Hírek

2015. Június 01. 07:16, hétfő | Belföld
Forrás: MTI

Bár egyre drágább, a kis cégek többsége szerint megéri Facebookozni

Bár egyre drágább, a kis cégek többsége szerint megéri Facebookozni

Bár egyre kevesebb az ingyenesen használható hirdetési lehetőség a Facebook oldalain, a cégek többsége szerint megéri Facebookozni - derült ki az RG Stúdió Kft. legfrissebb kutatásából.

A kutatást 2015 májusában 209 Facebookozó cég munkatársainak megkérdezésével végezték.

A kis- és középvállalkozások (kkv) Facebook-használatával kapcsolatos felmérés rámutatott arra, hogy a Facebookozó cégek mindössze 2,6 százaléka nem költ Facebook-hirdetésekre, 71,3 százalék havonta 50 000 forint alatt, 14,1 százalék pedig 50 és 100 ezer forint közötti összeget szán reklámra ezen a csatornán.

Egy év alatt több mint 10 százalékkal, 77,9 százalékra nőtt azon vállalkozások aránya, amelyek fizetős hirdetéseken keresztül kommunikálnak a közösségi oldalon.

A válaszadók 93,8 százalékának van Facebook-oldala, ami 4 százalékkal kevesebb a tavalyinál, egyúttal csökkent a Facebook-alkalmazásokat és eseményeket használó kkv-k száma is, rendre 13 százalékkal és 10 százalékkal.

A kkv-k többsége, 52,3 százaléka azt kifogásolta, hogy nem jelennek meg a bejegyzései az összes rajongónak, 30,3 százalékot pedig az zavar, hogy egyre többet kell költeni a hirdetésekre, miközben többen úgy vélik, hogy a Facebook kezd veszíteni varázsából.

A felmérésben részt vevő legtöbb kis és középvállalkozásnak (63,1 százalék) az új ügyfelek szerzése a legfontosabb, ezt a márkaépítés (48,7 százalék) követte, a harmadik pedig a régi vevőkkel történő kapcsolattartás (29,2 százalék). Az eredmények szerint a YouTube a második leggyakrabban használt közösségi hálózat a cégek között, a Google+ használata egy év alatt nőtt ugyan, de a platform használata tavaly ősz óta stagnál.

Címkék: Facebook, vállalkozás

Ezek érdekelhetnek még

2025. Július 26. 10:01, szombat | Belföld

A Meta beszünteti a politikai hirdetéseket az EU-ban az uniós szabályozás miatt

A többek között a Facebook és az Instagram platformokat üzemeltető META, pénteken bejelentette, hogy októbertől beszünteti a politikai, választási és társadalmi témájú hirdetéseket az Európai Unióban.

2025. Július 26. 09:58, szombat | Belföld

Visit Hungary: már több mint 10 millió turista érkezett az országba

Idén július 23-án lépte túl a vendégek száma a 10 milliót, már most Magyarország népességét meghaladó vendégforgalmat bonyolított a turisztikai szektor - közölte a Visit Hungary az MTI-vel pénteken.

2025. Július 26. 09:57, szombat | Belföld

Orbán Viktor: nemzetben gondolkodni azt jelenti, hogy nagyobb összefüggésben tekintjük a magyarság sorsát

Nemzetben gondolkodni azt jelenti, hogy nagyobb összefüggésben tekintjük a magyarság sorsát, semmint az akaratunk ellenére meghúzott államhatárokon belül élő magyarság szempontjai és érdekei

2025. Július 26. 09:51, szombat | Belföld

Kövér László: a keleti nyitás sikertörténete a kínai-magyar kapcsolatok alakulása

Magyarország számára a keleti nyitás politikájának sikertörténete a kínai-magyar kapcsolatok alakulása